niedziela, 18 marca 2012


,,Zima i Ty ;*,, - KOCHAM ;*




Zimą siedziałam na dworku i tak myślałam o wszystkim. Niebo tego dnia było bardzo piękne , a ten dzień był bardzo udany bo z Tobą na wieczór . ;*Mam nadzieję , że tak już będzie zawsze i nic się nie zmieni . Mam nadzieję, że powtórka z tego dnia będzie. A to zdjęcie takie przypadkowe , ale fotograf chce zostać anonimowy, więc nie mogę wam napisać kto robił . Jeszcze dziś na dworek z Moją. Kochuum ;*



JESZCZE Z LATA :*

Takie jeszcze z Lata. Było super , jeździło się nad wodę i było cudownie. A to takie jak leżałam na ławeczce w parku, spać mi się chciało to poszłam spać . Martynie się nudziło więc postanowiła mi zdjęcia porobić . Są śmieszniejsze od tej, ale wole nie wstawiać. Hee. Ale śmieszne. Ale ten dzień był udany , i oczywiście z niego była powtórka , ale jaka . Haa. moja psiapsiuła okazało się , że ma downa . ;* Ale i tak ją kocham , Martyna ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz