niedziela, 25 marca 2012

Przyjaciel ;*

Z  Martyną na sesji zdjęciowej, było cudownie. Kocham Cię . Było super jeszcze trening chłopców. Haa Ten dzień zostanie na zawsze w naszej pamięci. Kochuum Cię ;**
___________
Cubeek ;*<3.
Mój wariacik. Kocham Cię . A i koniecznie musi być powtórka . Bo dziś trening i będzie <paluch> hahaa. Mam nadzieję , że nasza przyjaźń będzie trwała długo. "Przyjaciel to ktoś, kto
cię zna i kocha za to,
czym byłeś, i kim jesteś,
i który podziela twoje nadzieje, co do tego, kim będziesz.". Pamiętaj zawsze możesz na mnie liczyć . Kiedy tylko mnie potrzebujesz ;**

_______________
I coś jeszcze .!
Nasz <paluch>. Jest cudoowny. ;* Kochamy cię <paluszku> ;**
Kochuuum <3. 
Mam nadzieję , że dziś szybko wrócisz , bo już za tobą tęsknie . Wariat . <3.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz